« 

درباره ما

 »

ژپتو مجموعه ای تخصصی در حوزه واردات و فروش کلی و جزئی برترین های اسباب بازی ، سیسمونی ،کالاهای فکری آموزشی و کالاهای علمی اکتشافی سرگرمی و کمک آموزشی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

وب سایت تخصصی ژپتو ماحصل تجربه 22 ساله در واردات و پخش اسباب بازی تیم ژپتو می باشد که در پی مطالعات فراوان منحصرا برای فروش اسباب بازی برپایه فناوری های نوین و کارآمد تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها توسط تیم ژپتو طراحی شده است و همواره در مسیر بهبود و تکمیل زیرساخت ها و ارتقاء کیفیت کالاها و خدمات کوشا می باشد.

تورم بیش از اندازه قیمت ها کاهش ملموس کیفیت محصولات اسباب بازی را در کشور ما رقم زده است به گونه ای که کالاهای با کیفیت بسیار کم شده و جای خود را به کالاهای بی کیفیت داده اند

سخنی از دبیر محترم شورای نظارت بر اسباب بازی جناب آقای محمد حسین فرجو :

کودکان ایران با فقر اسباب بازی روبرو هستند.

براساس آمار، مردم ایران در انتهای فهرست خرید اسباب بازی برای کودکان خود قرار دارند و سرانه خرید اسباب بازی برای کودکان ایران پنج دلار است.

در صدر این جدول آمریکا با سرانه 350 دلار، سوئیس و سوئد با سرانه 250 دلار در رتبه دوم قرار گرفته اند و چین که خود یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان است با سرانه سالانه 6.5دلار جز کشورهای انتهایی محسوب می شود

تیم ژپتو در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصربه فرد و جامع ، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد.

در این مسیر خط قرمز ژپتو التزام عملی به پایبندی بر اصول اخلاقی و قوانین نظارتی در پرهیز از فروش کالاهای بد آموز یا مغایر با اصول تربیتی و فرهنگی کشور اسلامی ایران است.

ارائه خدمات تخصصی در حوزه مشاوره آنلاین در انتخاب اسباب بازی متناسب با جنسیت مرحله رشد و گروه سنی کودک یکی دیگر از راهبردهای ژپتو است.

ابزارهای کمکی انتخاب اسباب بازی مورد نظر مانند هدیه یاب و سامانه جستجوی اسباب بازی بر اساس ویژگی های انتخابی راه حلی جامع جهت رساندن کاربران به اسباب بازی دلخواهشان می باشد.

تعامل سازنده با تجار محترم ، تولید کنندگان ، فروشندگان اسباب بازی و کالای کودک  در سراسر کشور  از مهمترین راهبردهای ژپتو می باشد.

از ویژگی های منحصربه فرد ژپتو جامع بودن آن می باشد . تنوع اسباب بازی از جهت انواع به راحتی می تواند پاسخگوی سلایق گوناگون باشد.

در این راستا صمیمانه از عموم علاقمندان و صاحبان فکر و ایده دعوت می شود تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند.

طراحی کمپانی های وفادارسازی مشتریان رستوران ها ، هتل ها ، مهدهای کودک ، مراکز تفریحی ، فروشگاه های بزرگ و  ... با استفاده از تکنیک خلق فرصتهای خاطره انگیز (TCN - Technique of Creating Nostalgy)   یکی از بی نظیرترین امتیازات ژپتو می باشد که در خدمت شما عزیزان قرار خواهدگرفت.